Založ si blog

Len tak premýšľam. .a pýtam sa. .

Stála som na vrchole nášho kopca, s obdivom som sa rozhliadala po okolitej krajine, vstrebávala som všadeprítomný pokoj a ticho. Prenikol ma hrdý pocit na krásu našej zeme, na možnosť tu byť,vnímať,prijímať všetko čo nám naša zem ponúka. Domov,a skutočnosť, že patrí nám všetkým..No nie preto aby sme ju ničili,znevažovali alebo si ju byrokratickým násilím privlastňovali! Ale aby sme k nej pociťovali spolupatričnosť a zároveň zodpovednosť za to, čo si berieme a za to, čo dávame.

Ako som sa tak pozerala do hĺbky pod sebou, obdivovala som naše polia, lúky i lesy všade navôkol, musela som sa pousmiať pri predstave ako by sa sem za mnou štverali policajti aby sa ma spýtali či mám alebo nemám testy..Smutný úsmev ma prirýchlo vrátil do reality.Spomenula som si na ráno,zapla som si rádio aby priestory okolo mňa zaplavila hudba..na okamih aj áno. No po chvíli ma zaplavili rozhovory o covide,o testoch o očkovaní..Vypla som to a uvedomila som si ako ma to vyviedlo z miery. Celý rok nepočúvame nič iné..pripomína mi to jednu moju známu-pri všetkej úcte k nej, je tak trochu hypochondrička a ak som sa už dala nahovoriť na šálku kávy,musela som si donekonečna vypočuť jej ,,chorobné stavy a problémy,až ich bolo toľko, že ja sama som bola bledá, boľavá, skľúčená. Radšej som sa tých káv takmer úplne zriekla. A tak je to aj dnes s médiami. Prečo je také dôležité o víruse hovoriť od rána do večera, o tom aké je správne testovanie, aká výnimočná je možnosť dať sa očkovať, aké je to múdre nosiť rúška, nestretávať sa, nechodiť vonku, športovať či chodiť za kultúrou alebo vzdelaním? Prečo je to také dôležité za každú cenu počúvať len tých čo súhlasia a odsudzovať tých čo nesúhlasia? Kto prišiel na to, že ľudia nie sú schopní prijať samy zodpovednosť za svoje zdravie? Nebolo to vždy tak, že ak bol niekto chorý tak šiel k lekárovi a na maródku? nezatvárali sa školy pri chrípkových obdobiach? Rešpektovali sme to a choroba pominula aj keď nezmizla a život išiel ďalej. Prečo za posledný rok už nemôžem sama posúdiť či sa cítim chorá alebo nie? Kto to vie lepšie ako ja sama ako sa cítim?

Pýtam sa a  premýšľam, kedy to začalo, že ľudia ktorých si zvolíme v nádeji, že budú dohliadať na rozvoj krajiny, na dostatok práce a možností zaslúžiť si svojou prácou a tvorbou dostatok na slušný a plnohodnotný život, na rozmach vzdelania a kultúry,tej skutočnej, že sloboda občanov bude pre nich posvetná rovnako ako právo a zákony bez kľučiek platné pre všetkých rovnako,prečo si títo ľudia po obsadení svojich miest, ktoré im ľud s dôverou zveril, osvoja jediné právo a to právo moci nad občanmi!! A nad krajinou. Rozhodujú, kto bude mať prácu, kto skrachuje,koho podporia, koho odsúdia,komu sa dostane adekvátne ošetrenia bez ohľadu na náklady ..Rozhodujú o tom čomu máme veriť a čomu nie..

Pýtam sa prečo sa uvádzajú v médiách rozhovory len s tými, ktorí s terajšou situáciou súhlasia? Prečo sa nevedú konštruktívne rozhovory s vedcami,lekármi aj občanmi,ktorí majú na situáciu iný názor, možno iné poznatky? Aký tvar u nás nabrala sloboda slova? Často sa nerušia nadávky, urážky či už občanov alebo politikov-lebo ani tí nemajú právo urážať-ale sa bojkotujú práve nesúhlasné názory! Tak aké je potom znenie pravdy? Pokrytectvo zastrešované mocou a manipuláciou ľudského myslenia? Pretože, kým budú ľudia schopní premýšľať, uvažovať, hľadať informácie a pracovať na svojom myslení, do vtedy budeme majiteľmi svojich životov. Je to jediné nezdaniteľné vlastníctvo na ktoré nik iný nemá právo!

Spomínam si, čo ma v tom rádiu dnes vytočilo najviac..slovné spojenie pozitívni a bezpríznakoví..To je ako keď prídem k lekárovi na prehliadku, nič mi nezistí ale povie: je mi ľúto pani, nič vám nie je ale nejakú chorobu v tele máte..Kde až dokážu zájisť tí, ktorí nám potrebujú vymyť hlavy a zaplniť ich neutíchajúcim strachom? Biochemik Kary Mullis v r, 1983 vynašiel PCR testy. Koho to bude zaujímať, články o ňom sa dajú dohľadať. Bol to prevratný objav, za čo bol r.1993 odmenený nobelovou cenou.  Vždy tvrdil, že testy sa nedajú zneužiť ako to tvrdili niektorí pochybovači, ale zneužiť sa dá výsledok testu. A to jeho samotnou technológiou, ktorá sa spolieha na mnohonásobné zosilnenie výsledkov. Teda ak výsledok znásobíte 35 krát,nebude pozitívny nik,no pri znásobení 60 krát bude pozitívny každý. Samy si zodpovedzme na otázku aké možnosti takáto manipulácia umožňuje. Vždy tvrdil, že testy neukazujú na chorobu človeka..Ale verím, že vedecká obec rozšírená o viac ako troch odborníkov to musí vedieť..

No smutnou náhodou je, že Biochemik Mullis v r. 2019 umrel, práve v čase, keď farma žraloci, ktorí nám dnes síce bez záruk ponúkajú záchranu, opustili svoje výskumy aby sa zaoberali práve chrípkovými vírusmi..

Je kategória ľudí, ktorí sa vždy spoliehali pri každom soplíku na antibiotiká, veď ešte pred nedávnom sa hovorilo o neumernom nákupe liečiv. Dnes títo ľudia presvedčili samy seba, že ak budú dodržiavať všetky nariadenia, testovania a očkovania, že život príde do normálu.  Pýtam sa -príde? ak sa už raz vládam tohto sveta podarí kontrola nad našimi životmi, obmedzia možnosť protestov alebo iných názorov, nezachutí im nekontrolovaný pocit moci? Môžme rozhodnúť, že nechceme 5G vysielače, už len preto, že elektroniky je dosť aj takto? Môžme trvať na tom, že chceme jesť potraviny čerstvé a nie trvácne?  Môžme trvať na tom, že nechceme deti držať doma a v školách pri počítačoch ale chceme ich učiť vlastnému mysleniu, zodpovednosti a rešpektu k hodnotám slobody a ľudskosti? Môžme trvať na tom, že nechceme piť vodu z plastových fliaš?

Môžme trvať na tom, aby ústava bola postavená tak, že v nej budú zakotvené práva na prácu, na slobodu  a politici ich nebudú môcť meniť a už vôbec nie bez súhlasu nás? Môžeme zabrániť ešte tomu aby sme neuviazli v nekonečných zákazoch a núdzových stavoch? Môžme liečiť chorých a zdravých nechať žiť? Môžme prehodnotiť štatistické údaje,ktoré nás majú zastrašovať a tlačiť k múru?

Už teraz hovoria, že vírus zmutoval, ale vedci, kým tu boli písali o tom, že vírusy v tele máme a vždy budú mutovať. Je to od človeka k človeku akú má v tele obranyschopnosť a ako sa s ktorou chorobou dokáže popasovať. Nebolo by lepšie vzdelávať sa ako imunitu prirodzene posilovať ako spoliehať sa, že nejaká injekcia to urobí za nás?

Keď rástli moje deti, boli choré na jar a na jeseň. Bála som sa, keď mali horúčky, kašeľ  a všetko ich bolelo. Detská lekárka ma vtedy upokojovala-to bolo v časoch, keď lekári mali čas aj na rozhovory-povedala: Budte rada, že sú občas chorí a neznepokojujte sa, pretože tým, že sa ich telo dokáže s chorobou popasovať ich imunitný systém to posilní..Do dnes som jej za to vďačná a u nás antibiotiká nájdete len veľmi zriedka..Pri všetkej úcte k tým, čo tie lieky a liečbu naozaj potrebujú. Kiež by sa im dostala vždy bez ohľadu či ju niekto preplatí alebo nie alebo či ju absolvuje u nás alebo v zahraničí..

Ďakujem za trpezlivosť ak si tento blog niekto prečíta a zamyslí sa..a ďakujem aj zato, že mi ho nebloknú…

Právomoc. .či , ,svojmoc, ,. ..

25.04.2023

Podľa Wikipédie je právomoc ,,súhrn oprávnení a povinností,ktoré zákon priznáva danému orgánu na výkon jeho činnosti,, .Nepíše sa tam, že by akýkoľvek orgán mal neobmedzenú moc rozhodovať a neniesť zodpovednosť za výklad zákona, jeho zneužitie alebo ignorovanie povinností! Nemôže byť dobrý zákon, ktorý by ,,orgánom,, dovoľoval rozhodovať o chode krajiny [...]

Tak to vidím JA. ..

17.05.2022

Tohoročná jar je naozaj krásna! Voňavo všetko rozkvitlo a zazelenalo sa sviežosťou…Až sa z toho jednému zatočí hlava.. akoby nám príroda chcela vykompenzovať dvojročné covidové šialenstvo.. Nie som si istá, či naozaj pominulo alebo ho len pozastavili, aby ,,zodpovední,,nemuseli prijať zodpovednosť za nekontrolovateľnosť ,,prichádzajúcich. No kto vie? Smola je, že [...]

Hoax, paradox alebo len nezmyselné hospodárenie. .. .? ??

08.04.2022

Počas deväťdesiatych rokov sa rozdelilo Československo, pretože nás trápil ,,pražský,, centralizmus! To sa nám síce splnilo ale naplniť túžbu po nezávislosti sa nijako nepodarilo. A čo sa týka centralizmu, ten sa zdvojnásobil. Jeden je v Bruseli a druhý v Bratislave. Ťažko povedať , ktorý je horší…Ale asi ten Bratislavský, pretože je náš [...]

Moulin Rouge

Vrtuľa legendárneho mlyna na streche kabaretu Moulin Rouge v Paríži sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

súdne pojednávanie, Mikuláš Černák

Zvrat v prípade Černáka. V miestnosti bol len pár minút, rozhodovať o jeho prepustení sa dnes nebude

25.04.2024 08:00, aktualizované: 09:06

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 19
Celková čítanosť: 40513x
Priemerná čítanosť článkov: 2132x

Autor blogu

Kategórie